Friday, July 1, 2011

Wish List

"As the wind blows in my ears, whisper unnamed melody.. remind me of warm fuzzy felling when my old folks cuddle me.. and I closed my eyes and my mind started to sing the picture of us"
I love you both, Sara..

......................................................

Terbitnya fajar diawal pagi ini teringat akan tugas harian yang perlu dilaksana, tepat jam 5.50 pagi, telefon bimbit berbunyi menanda sudah perlu bangkit. Dimulakan hari dengan senaman ringan, melihat pesanan-pesanan ringkas langsung ke kamar mandi.

Hari kerjaan bukanlah hari yang senang, mahupun hari ini orang atasan bercuti, namun tersedia kerjaan yang agak mustahil untuk terlaksana. Namun tetap positif. :)

Ya, hari ini merupakan hari pertama bulan Julai, bulan kelahiran saya. Sebagai wanita normal yang hidup di bumi yang indah ini, sudah tentulah saya punyai hajat untuk tertunai. Saya mahukan sambutan besar-besaran yang grand sekali. Saya mahukan "surprise party" yang dipenuhi belon yang warna warni, lampu neon yang memancar serta bunga api yang meletus-letus diruang udara sambil semuanya berteriak SELAMAT ULANG TAHUN SARAHHHH!! dan ternyayikan birthday song untuk saya.

Sungguhnya yang diatas itu bohong. haha..

.....................................................................

Teringat akan suatu ketika sekitar ulang tahun saya yang lalu. Waktu itu rasa cinta sangat menebal, tepat jam 12 malam, teman lelaki saya menalipon, memperihalkan tentang selamat ulang tahun. Sudah tentulah sekitar jam 12, saya sudah tidur, namun memikirkan teman lelaki mungkin bakal datang,, saya bersiap wangi-wangian, kiranya ada surprise untuk saya. haha

Dilanjutkan kisah, teman menalipon, katanya, " Happy Birthday Sara.. bla bla bla..sudah tidur? sedang buat apa? ,, Saya berkata " saya tidak boleh tidur, sakit dada,, kata saya. bla bla

Disuatu sudut perbualan dia berkata " Sara, adakah kamu menunggu saya untuk berada dihadapan rumah kamu dengan menggendong anak patung yang besar, sebagai surprise untuk birthday kamu?..

Saya terkedu kerana seperti yang dikatakan, saya mengharap yang itulah..dalam fikiran saya..

Tapi jawapannya " Ehhh, mana mungkin saya menunggu kamu sewaktu hari sudah larut malam, ( ketawa menahan sedih) Hahaha

Namun yang lepas sudah tidak elok diperbincang cuma kadang-kala rasa tertampar atas ingatan itu :)

Walaupun itu, saya tetap punyai hajat untuk hari kelahiran saya. Harap-harap saya bakal menerimanya satu hari nanti..


  • TV LCD samsung
TV ini adalah untuk ayah saya yang amat saya sayangi ..Insyallah ayah, sara akan usahakan :)

  • Jam Guess
Walaupun jam ini tidak menepati cita rasa saya, saya mahukannya untuk umi yang saya cintai. (umi tunggu sara belikan jam mahal okey? )

  • I-pad
Mahunya Kak Fair punyai wang yang banyak, namun saya berhajat yang ini untuknya.

  • NIKE sport shoes

I want this for my precious brother Rafie..dah la rafi, buang je la kasut dah koyak tu..

  • Camera DSLR
Even though she always destroy all the electronic gadget around her, I still want this for my baby sister, Nady



  • Supra (who ever give this shoes this name must be mentally disturbed)
Syaikh seorang yang mata barangan, ini untuk kamu. 


dan akhirnya,,,

I just need one thing for my birthday, ..

Happy Birthday Sara..

No comments:

Post a Comment